Obserwatorzy

czwartek, 8 października 2015

Mroźny exploding box

Witam serdecznie, z całego serca pozdrawiam Wszystkich odwiedzających BoxBlog.

Jestem ogromnie stremowana, bowiem to moja pierwsza inspiracja na blogu i bardzo bym chciała zachęcić wszystkich do odwiedzania Box Blog. Oglądajcie, komentujcie, wpisujcie swoje uwagi, bo bardzo to dla nas ważne !

Dzisiaj tradycyjnie, formą, którą wszyscy znacie doskonale, ale jest bardzo lubianą wśród scraperek. Explodujące pudełeczka zawładnęły światem scrapu i powstają na różne okazje.
Dzisiaj chciałam zaprezentować swój exploding box i zainspirować Was do takowego, ale w tematyce zimowej. Tym pudełeczkiem będzie można przekazać moc świątecznych życzeń.

Pudełko powstało z papierów Galerii Papieru, kolekcja Królowa Śniegu. Jego wnętrze zdobią cudowne tekturki Anemone dostępne w Scrapku.









Bardzo dziękuję, że jesteście z Nami :-) 
Zapraszam na kolejne inspiracje oraz twórcze wyzwania :-)

Pozdrawiam Daga



9 komentarzy:

  1. jej! Pudełeczko jest śliczne :) Zachwyciło mnie i to co na zewnątrz i to co w środku :) pięknie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna inspiracja. świetny pomysł na wieczko pudełka i tekturki na kostkach dystansowych :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram szczękę z podłogi! ;) Prze...prze...przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne,ujęło ,mnie takie inne wieczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziekuję za miłe słowa :-) Ciesze się, że box jak box, ale mogłam zainspirować innym wieczkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny box, a wieczko mega cudne !!! Wow !!!

    OdpowiedzUsuń