Obserwatorzy

środa, 6 lipca 2016

Pudełka, pudełeczka czyli inspiracje Marty

Kochani,
dawno nie inspirowałam dla BoxBlog, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Dzisiaj nadrobię troszkę zaległości.

Na początek przypominam o naszym ślubnym wyzwaniu (szczegóły znajdziecie tutaj) . Moja propozycja i inspiracja dla Was to pudełeczko zrobione z papierów UHK "Avonlea", otwierane "do góry" ( szerokosc  10 x 10 cm, wysokość 5 cm + ozdoby ). 



Kolejna inspiracja powstała z papierów First Edition. Wygrałam kilka sztuk w candy i tak leżały czekając, aż pojawi się okazja do pocięcia ich :) Pudełeczko zrobiłam według kursu Marty Jarmuły.




Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do tworzenia. Zapraszam do siebie na bloga, gdzie znajdziecie szczegółową listę użytych przydasi -> tutaj :) 
pozdrawiam,








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz